Kyllä niitä on aika paljon

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Olen aika iloinen siitä että olen säästänyt melkein kaikki milloinkaan saamani kirjeet. Joskus haaveilen siitä että laittaisin ne järjestykseen. Kriteereinä käyttäisin kirjoitusaikaa ja lähettäjää. Rakkauskirjeet voisi kanssa laittaa omaan laatikkoonsa. Sellaiseen ihan pieneen.

4 kommenttia artikkeliin ”Kyllä niitä on aika paljon

  1. Onnea uuteen osoitteeseen. 🙂

    Minä joskus hävitin oikeastaan kaikki saamani kirjeet. En tiedä mikä mielenhäiriö iski. Myöhemmin on harmittanut ihan mahdottomasti… Nuorempana minulla ei ollut mitään tarvetta säilytellä mitään, nyt olen huomannut, että luopumisesta on tullut koko ajan vaikeampaa. Materiastakin luopumisesta.

  2. Minä olen säilyttänyt nimenomaan ne rakkauskirjeet, en muuta. Jonkun runonkin joita minulle on kirjoitettu. Jokin aika sitten siskoni kysyi haluaisinko häneltä kirjeet joita olen kirjoittanut hänelle parikymppisenä Ameriikoista. En halunnut, se aika oli silloin, enkä välitä muistella sitä liikoja enää.

  3. Kati: Kiitos vaan. Voin luopua aika monesta jutusta mutta jotenkin olisi vaikeaa panna pois muiden minulle kirjoittamaa tekstiä. Kun luen niitä on kuin puhuisi kirjoittajan kanssa. Tai oikeastaan pitäisi sanoa että on kuin puhuisi sen kanssa jollainen ko. henkilö oli silloin vuosia sitten. Kyllä nämä kirjeet ovat kaikki vuosikausia vanhoja, ei kukaan enää kirjoita.

    Merja: joo en tiedä välittäsinkö saada luettavaksi niitä itse kirjoittamiani vaikka tiedän niitäkin olevan siellä täällä pahvilootissa tallella.

    sari: En ole varma että joku rakkauskirje olisi sen kummemmin todiste yhtään mistään. Aika noloja nuo harvat saamani, pakko sanoa vaikka sydÄmestä varmaan kirjoitettukin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s