Ikkunaostoksilla

2013_112423marras0010

2013_112423marras0004

Minulla oli olo että kirpparilla olisi tänään ollut minulle jotakin. Ei ollut. Sen sijaan eräässä ihanassa vaateliikkeessä olisi ollut, mutta hyvä taivas, en voi sellaisia summia maksaa. Taas kävi mielessä ommella itse. En ole kovin taitava mutta jos minusta tulisi. Ohitin uuden pikkukaupan, jonka ikkunalla oli toinen toistaan mielikuvituksellisempia koruja. Yhdistelty vanhaa, uutta, kaikenlaista. En ehkä käyttäisi niitä itse, mutta ilahduin jonkun kekseliäisyydestä.

5 kommenttia artikkeliin ”Ikkunaostoksilla

  1. Minustakin on hienoa katsella juttuja joissa on käytetty ihan eri tavalla mielikuvitusta kuin itse osaisi keksiä. Mutta tuosta kaulakorusta mun on pakko sanoa että se on mun makuun melkein makaaberi. Uskon että et loukkaannu tästä vaan ymmärrät mitä tarkoitan..

    Mitä tulee ompeluun, minä kyllä osaisin mutta en vaan saa aikaan kuin hyvin harvoin. Siis ommella itselleni, kaikkea muuta kyllä teen (ja usein joudun tekemään, esim. korjauksia lasten vaatteille…).

  2. Täysin samaa mieltä viimeisen lauseen kanssa. Ajattelen usein noin.

    Ryhdy ompelemaan vaan, harjoitus tekee mestarin. Ompelen itselleni, jos sattuu eteen inspiroiva kangas. Muuten ostan kaikki vaatteeni, tuosta lähikirppikseltä (ellen löydä kadulta) – niillä hinnoilla ei edes kannata tehdä itse.

  3. Ja muuten : korussa taitaa olla samat ketjut ja renkaat, joita juuri tässä eteeni levittelen. Käytän niitä kaikissa omissa koruissani.

  4. Minä yhdyn kuoroon. On sykähdyttävää nähdä, kun ihmiset ovat keksineet jotain nerokasta, vaikkei se olisikaan omaan makuun.

    Minun piti mennä tänään kirpparille, mutta sitten laiskottikin. Oli ihana olla pitkästä aikaa kotona vaan, tehdä ruokaa ja siivota.

  5. Merja, takuulla en loukkaannu, onhan se kieltämättä aika…makaaberi. Mutta jollakin tapaa kekseliäs ja siitä pisteet. Saattaisin osata ommella, olen jotakin käyttökelpoista tehnytkin, mutta ehkä olen liian hätähousu.

    Sari, mun on monesti pitänyt blogiinkin kirjoittaa siitä miten olen löytänyt ihan hurjasti mieluisia vaatteita yhdeltä kirpparilta, ja edullisesti. Ostan uusiakin, mutta käytettynä ostettuja taitaa olla noin puolet ellei ylikin kaapissani. Myönnän että mulla on enemmän vaatteita kun tarvitsisin, mutta en jotenkin voi jättää jotakin hyvälaatuista ja justiinsa sopivaa, halpaa juttua kirpparin rekille…kauppaan kyllä ja on vähän pakkokin kun suurin osa on niin kallista.

    Kirjailijatar, joo, sitä oikein itsekin terästyy että keksiskö jotain yhtä muhevaa kun näkee innostavia esimerkkejä!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s