Neuvo

Olin eilen oikein kivoissa juhlissa. Naiset olivat kauniita, miehet olivat komeita ja ilma oli sakeana naurusta ja ilosta. Voitin arpajaisissa yhden pääpalkinnoista, sain kyydin kotiin ja ilta oli joka tavoin muutenkin onnistunut. Hyvä neuvo joka kannattaa opetella ja jota kannattaa noudattaa: lähde pois silloin kun on vielä tosi hauskaa etkä ehkä ihan vielä malttaisi. Mutta lähde, sillä niin saat sittenkin nauttia eniten.

4 kommenttia artikkeliin ”Neuvo

  1. Mulle ei tuo viisaus sovi. Olen sydämeltäni ”jatkoilija” – tykkään kovasti myös siitä kurvista, jossa juhlien riehakas ja väkirakas vaihe muuntuu pienen porukan jäähdyttelyksi. Iän myötä en sellaista kovin usein (lue: ehkä kerran vuodessa, jos hyvä vuosi :)) jaksa fyysisesti, mutta minulle parhaat juhlat on sellaista, jotka päättyy aamupalalle yön läpi aukiolevaan kahvilaan parin muun väsyneen juhlijan kanssa.

  2. No niin, kukin tavallaan ja riippuuhan se juhlistakin, paikasta ja porukasta ja vaikka mistä. Ruoskin itseäni nykyään niin kovin henkisesti jos kohtelen itseäni kaltoin että olen katsonut parhaaksi poistua mieluummin kuin jäädä. Mutta ei tulisi mielenkään lähteä ensimmäisten joukossa ellei ole ihan tautisen tylsää!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s