Sivulauseita

tmp_20140105_0920072127180804

Olen ollut yli kaksi viikkoa lomalla. Jo ennen sen alkamista päätin käyttää jokaisen päivän asioihin jotka tekevät minulle hyvää. Siksi olen myös kirjoittanut. Minulla on uusi blogi, Sivulauseita osoitteessa  http://www.sivulauseita.wordpress.com.

Lähiaikoina myös Dubletissa tapahtuu! Muistatteko vielä? http://www.dubletti.blogspot.com

 

 

4 kommenttia artikkeliin ”Sivulauseita

  1. Minä aloin heräämään aamulla puolituntia aikaisemmin, että ehdin tehdä asioita jotka ovat minulle terveellisiä. En ole ollenkaan aamuvirkku, ja sitä suuremmalla syyllä ylimääräinen puolituntinen omaa aikaa heti aamusta on ollut tosi hyvä juttu!

    Onnea uudelle blogille, ja lumilomakin näytti taas kivalta.

    1. Tein tuon saman noin vuosi sitten. Tajusin että perhana, päivästä tulee aika paljo parempi kun se alkaa hyvin. Onneksi olen aamunvirkku,mutta siitä huolimatta piti päättää oikein erikseen.
      Lumiloma oli hyvä. Ensinpelästyin ettei ole tarpeeksi lunta, mutta tulihan sitä sitten!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s