Vihertää

tmp_20140118_120844-912072865

Housuostoksilla kaksitoistavuotiaan kanssa. Oli hilpeää, ostimme aivan ihanat jäätelötkin. Minä olin pallon vadelmaa ja toisen mokkaa. Hän otti kaksimangopalloa.

Housutkin löytyivät. Oli saatava vihreät. Perustelut: kaikilla on talvella vain mustaa ja harmaata. Minä haluan olla erilainen!

Sanoin että pitkääkin noudattaa omaa makuaan, silloin on paras olo. Mieluusti hän olisi ottanut myös sähkönsiniset kiiltävät tennarit. Minun rajani meni siinä, ne olivat rumat kuin….en osaa edes sanoa. Silti olin iloinen että poika toivoi niitäkin. Vahva maku on hyvä juttu. Provokaatiokin on!

Yksi kommentti artikkeliin ”Vihertää

  1. Omantien kulkija ja joukosta erottuja, ei ole aina helppo nuoren olla sellainen joten ihanaa kun poikasi on rohkea! Pienet ilot ne suurimpia.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s