Ihan hieno

2014_0324tyohuone0020

 

2014_0324tyohuone00122014_0324tyohuone0025

Nilkkani nyrjähti ilkeästi pari viikkoa sitten. Se ei ole ennallaan vielä ja olo on kurja koska olen hidas ja kömpelö enkä yhtään minä.

Surettaa kun ei pääse juoksemaan, pelottaa että siihen menee vielä tosi kauan.

Ajattelen iloisia asioita kuten lankkuhaastetta. Otin sen vastaan ja aloitin suoraan minuutista 20 sekunnin sijaan. Kuukauden päästä olen teräsmies.

Ulkona on kaunista ja eilen näin Obaman. Hieno viikko nilkasta huolimatta.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommenttia artikkeliin ”Ihan hieno

  1. Auts. Toivottavasti nilkka paranee pian. Minulla ovat molemmat nilkat pyörineet niin usein, että ovat aina vähän löysän tuntuiset… Inhottava tunne.

    Minä yritin aloittaa kyykyhaastetta. Kyllästyin jo ekana päivänä. En tiedä kuka on varastanut ensiksikin likunnan ilon ja toisekseen kaiken pitkäjänteisyyteni. Lankkuhaaste olisi kyllä hyväksi korsetin lihaksille ja toki muutenkin. Voisin yrittää saada siitä kiinni vähitellen.

  2. Mäkin lankutan! Eilen meni minuutti ja 45 sekuntia päälle, vähänkö olin polleena 🙂

    Toivottavasti nilkka tokenisi pian.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s