Suosituksia

2013_0901heinaelo0055
2013_0716krsakuu20130010
2013_0901heinaelo0026
2012_01280038
2012_1001pariisi0032
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nouskaa aikaisin, lähtekää pois kun on vielä hauskaa.

Olkaa hiljaa ja hiljaisuudessa.

Seiskää suorina sanoissanne ja muutenkin.

Huomatkaa vivahteet ja rivien välit.

Olkaa uteliaita ja rohkeita, menkää kohti, menkää yli.


Pystyttepäs.


(Maijja haastoi, minä tartuin. Kertokaa muutkin mitä suosittelette. 
Olkoon sitten vaikka hammastahnamerkki.) 
12 kommenttia artikkeliin ”Suosituksia

  1. Suosittelen kiipeilyä. Kun ylittää itsensä usein ja pikku hiljaa, usko omiin voimiiin – myös henkisiin – helpottuu. Suosittelen myös haaveilua ja kiiltokuvaunelmien ajattelua. Vaikka haaveet eivät ikinä sellaisina toteudukaan, on haaveilemalla mahdollisuus viedä elämää siihen suuntaan, joka tuntuu hyvältä intuitiivisesti. Yleensä se ei mene kovin pahasti metsään.

    1. Ei mene metsään, ei. Ja muuten, henkisistä voimista puheenollen: joogassa (ja muuallakin) olen monta kertaa havainnut todeksi sen että kehoni on juuri niin avoin, joustava ja taipuisa kuin mieleni on tai ei ole sillä hetkellä.

  2. Vaikuttavaa. Olet vakuuttava! Ensimmäinen on minulle hankala, varsinkin nouseminen. (Lähtemisen olen elämässä oppinut, toisaalta en oikein osaa lopettaa ajoissa…) Toista noudatan mielelläni, kolmatta parhaani mukaan, neljännessä ja viidennessä olen aika hyvä.

    Kiitos näistä!
    Mitä on nuo harmaat?

    Ja oon myös erittäin samaa mieltä Yellowin kanssa! Olen pitänyt teineille unelma- ja haaveilupajoja. Nuoret melkein liikuttuvat, kun katsoo silmiin ja sanoo, että ”sinulla on täydet edellytykset saavuttaa unelmasi”. Se on vahva kokemus ja hieno taito, että uskaltaa unelmoida.

  3. Nämä suositukset olisivat voineet olla muitakin, paljon asioita tuli mieleen. Nämä kuitenkin ihan ensimmäisinä, suunnilleen tässä järjestyksessä.

  4. Hyvät suositukset! Paitsi ensimmäinen ei sovi mulle.

    Minä puolestani suosittelen hengittämistä ja harharetkiä. Kaupan päälle sesonkisuosituksena uunissa paahdettua parsaa sitruunankuoriraasteella maustettuna.

  5. Pystyttepäs, on just ihana 🙂
    Niin se menee. Täytyy yrittää uusia asioita, oppia ja kokeilla, ei kannata pysähtyä.
    Kissakuva on aivan hurmaava, viehkonpuoleinen kissa.

  6. Juuri kirjoitin omat suositukseni tuonne ja nyt löysin nämä, hauskaa. Minä pystyn hyvin toimimaan tuon kakkosen mukaan, ykkönen on hankalampi. Uskoisin, että myös nelosen ja viitosen hanskaan ainakin useimmiten.

    Minä suosittelen vielä työntämään kädet multaan. Vaihdoin juuri kukkien mullat ja kyllä tuntui hyvältä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s