Mind the gap!

tmp_20140424_164838-253004268

Kirjassa jota juuri luen (Asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin) ollaan myös Lontoossa. Kappas, minä matkustan sinne huomenna. Hassua lukea  British Librarysta ja mennä asumaan aivan sen nurkille.

 

11 kommenttia artikkeliin ”Mind the gap!

  1. En oikein tajua noita noinpäin luettavia kirjoja. En ota almanakkaakaan noinpäin, jos on valinnan varaa.

    1. En määkään ennen tajunnut, mutta nyt olen sitä mieltä että koska tämä on hyvin pieni kirja, niin rivit olisivat liian lyhyitä jos se olisi toisin päin.

  2. Minä luin tuon kirjan vähän aikaa sitten. Ihan normimallisena tosin. Minulle omituisia tuntemuksia aiheutti tuo, että tunnen tuon Riian, jonka luona kirjoittaja asuu Lontoossa… Ihan hassu juttu. Mukavaa reissua!

  3. Kivaa pääset keväiseen Lontooseen…..tuon kirjan tuo Lontoo kohta on hyvä, kuinkahan mahtaa jatkua….voisit tehdä samanlaisen. ”Kaupan kassat jotka sanovat Darling…”

  4. Mukavaa matkaa keväiseen Lontooseen! Lontoo on ihan paras, ja mikä minua siellä aina vaan ilahduttaa on värikkäät ulko-ovet. Se oli ensimmäinen asia, jonka esittelin 7-vuotiaallenikin Lontoossa pari viikkoa sitten. 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s