Olin hukassa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Postilaatikossa taas ilmoitus kadonneesta karvakeisarista. Sankara on hipsinyt hiiteen. Toivon löytymistä.

*

Tänään olin tilaisuudessa joka toi huonot puoleni esiin. Minusta tuli kaikkea sitä mitä en voi muissa arvostaa. Tajusin että reagoin kuin joku toinen, mutten voinut sille mitään. Vain pieninä ripauksina tunsin olevani ”minä itte”, ihminen johon voisi olla ihan kiva vaikka tutustuakin. Pahimmillani olen kyyninen, paha suustani, äkkipikainen, tyhmänrohkea, uhitteleva ja hällävälinen.

5 kommenttia artikkeliin ”Olin hukassa

  1. Ai kauhee, varsinainen Jekyll ja Hyde :)…

    Onpas komea kissa, toivottavasti löytää takaisin kotiin. Meillä on täällä naapurustossa monta mukavaa kattia, mutta vähän kauhulla katson, kun ne täällä autojen välistä luikkii. En taitais itse uskaltaa kissan antaa täällä kulkea vapaana.

  2. Ups, luin väärin. Hänen nimensä on siis Sankara. Mutta toivottavasti hipsii takaisin.

    1. NÄistÄ ei tiedä. Uskoisin että noihin ilmoituksiin reagoidaan toisinaan, jos on kuvan elukan nähnyt. Sitten on niitä ilmoituksia joissa kerrotaan että on löydetty eläin.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s