Olen palannut mutta edelleen Japanissa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Piilomaja käy hiljaisella, olen nyt aikani Japanin -tunnelmissa. Niitä voi seurata täällä.

7 kommenttia artikkeliin ”Olen palannut mutta edelleen Japanissa

  1. Tunnelmahuokuiset ovat kuvat ja kommenttisi arvoituksentuoksuinen… Pidä kokemuksista kii niin kauan kuin..! Oh, on vierailtava ”siellä” viimein :O

  2. Pia, tuntuu että nâistä kokemuksista jää tunnelmia hyvin pitkäksi aikaa. Matka ja kokemamme asiat olivat hyvin inspiroivia monella tavalla.

  3. Voi kuule, mulle kävi juuri niinkuin arvelit: lähdin mukananne nojatuolimatkalle Japaniin… ja nyt haluaisin lähteä ihan oikeasti! Maailmassa on monta paikkaa, joihin olen halunnut reissata. Japani ei aiemmin ole ollut listalla, mutta nyt on – kiitos sinun tekstiesi ja kuviesi!

  4. Jopoilija, kappas, aikun hienoa! Minulla on ollut ”aina” sellainen kaukainen kiinnostus Japania kohtaan mutten ole saanut aikaiseksi alkaa toteuttaa unelmaa. Olin ajatellut ehkä että se olisi ”liian vaikeaa”, liian kallista, liian mahdotonta jotenkin. Kiitän poikaani siitä että hän alkoi toivoa Japaniin pääsyä. Totesimme että kun muista asioista tinkii, se on meille mahdollista; Ja voi miten se kannatti!

  5. Ihan liikuttuneena luin ja katselin Japanin matkakertomustanne. Teillä oli upea reissu, hienoja hetkiä ja muistoja saitte. Ja tuo teidän perheen japania taitava nuorimies, voi että! (Valtavia ne korpit!)

  6. Katja, alan vasta päästä vauhtiin matkakertomuksen kanssa siellä matkablogissa, niin että pysy aalloilla jos aihe kiinnostaa! Matkan päältä laitoin niitä pikaterveisiä, nyt perkaan oikealla kameralla otettuja kuvia ja laitan omassa päässänikin järjestykseen asiat ja paikat.

    1. Hyviä perkuuhetkiä! Pysyn aalloilla, kyllä vain!

      Japanin matka ollut suunnitteilla jokusen vuoden kirjallisten ideoiden takia, saas nähdä, kuinka käy. Esikoinenkin kohteesta kiinnostui, häntä ei oikein enää saa reissuille, siksikin varovasti intoilen. Minulla oli joskus kirjekaverikin tuolta, taitava piirtäjä. Mitäköhän hänellekin kuuluu?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s