*

2011_10080006

IMG_2011_05_12_1428

2011_05130009

Anna Järviseltä on kuulemma tullut uusi levy, Buren. Minulla on kaikki kolme edellistä ja tykkään niistä aina vaan, etenkin keväisin. Annan laulut kuulostavat puun silmuilta, puukengiltä, joskus myös rupisilta polvilta ja metsäpoluilta.

Eilen tilasin oranssit kengät kun olivat alennuksen alennuksessa ja vielä ilmainen toimitus päälle. Eikun hei, värin nimi olikin ”koralli”. Eikö se olekin huomattavasti myyvämpi, hah. Saa nähdä pitääkö monot palauttaa syystä x tai y. Väriä hiukan jännitän ja tietysti sitä puristavatko kengät vai hölskyvätkö ne jaloissani. Tietysti voi olla että niistä tulee lempikengät ja ne ovat ilopilkkuni vuosien ajan. Ei aina kannata niin kauheasti miettiä että mitäs jos ja entäs sitten jos.

13 kommenttia artikkeliin ”*

  1. Olkoon koralli tai oranssi – toivon keveitä askelia ja lennokkaita ajatuksia uusien kenkien kanssa. Uusia seikkailuja. Ei sitä tiedä, mistä vinkkelistä oranssikenkäinen maailmaa katselee.

    Melkein tekisi mieleni kokeilla. 🙂 Punaiset kengät minulla on kaapissa. Niillä on askellettu monta hyvää reissua ja kokemusta keräilty.

    1. Linnea, olen todella yllättynyt siitä miten niistä innostuin. En olisi kovalla rahalla ostanut ehkä tuon värisiä mutta niin edullisesti ajattelin että nooh, anti mennä. Ja minusta on hauska ristiriita että malli on semmoinen miesten nauhakenkä, kylläkin tosi siro mutta hiukan miehekäs kummiskin ja sitten väri on tuollainen.
      No, ensi viikolla näen pidänkö vai palautanko.

  2. Ai että miten kovin tykkään tuosta ekasta kuvasta, hieno!

    Sinäpä sen sanot, ei kannattaisi, mä olen sortunut siihen ihan liiaksi viime aikoina. Kauheaa energian haaskausta. Poika kopautti mua erään asian kohdalla juuri tuosta miettimisestä aika kolahtavasti ” Ei tämä nyt niin iso asia ole”, ja minä hiljenin hetkeksi.

    Oranssit kuulostavat hyvältä! Mä ostin halvalla (12 e) keltaiset tennarit kevääksi, ostin jo tammikuussa odottamaan, kyllä ne pian saa jalkaan. Vihreät kengät haluaisin, mutten ole vielä löytänyt oikeanlaisia. Koko on hankala, mulla on kyllä jalka muuttunut iän myötä, ei enää kolmekasi asetu jalkaan ollenkaan. Ja kolmeysi tuntuu väljältä, välikokoa harvoin on tarjolla. Lenkkarit ostin just ja ne on 39, tuntuvat laivoilta, mutta myyjä sanoi mulle tiukasti, että te naiset tuijotatte liikaa kokoa, lenkkarit tehdään niin pienikokoisiksi nykyään, ettei sitä kannata miettiä. Hiljenin silloinkin ja kipitin kassalle sinioranssien lenkkareiden kanssa.

    1. KIitos Satu. Moni juttu ei ole niin kovin iso asia. Mun jalat on tosi hankalat. Keskenään hiukan eri kokoa ja kaikenlaista. Joo, numeroita en katso. Luotan vaan siihen miltä tuntuu/. KOskaan enää en osta liian pieniä!

  3. Koralli on minusta kyllä kaunis väri, toivotaan että on sulle mieluiset. Itse ostin just tylsästi mustat nilkkurit kun ne parhaiten käy haalean vaaleanpunaiseen trenssiini. Muuten kyllä tykkään väreistä kengissäkin!

    1. KOralli voikin olla kaunis. Mustat ja muut ”perusvärit” on tarpeellisia ehdottomasti. Ei mulla ole lapsuuden jälkeen monia värillisiä (nahka)kenkiä ollut. Aattelin että jos nyt, mustien , harmaiden ja valkoisten vaatteiden vastapainoksi!

  4. Ihan totta, että Anna Järvinen kuullostaa kevään silmuilta! Minulla on kaksi ja kuuntelen niitä myös vain keväällä ja kesäisin.
    Oranssit kengät kuullostaa hurjan hyviltä. Toivottavasti sopivat.

  5. Ja minä tilasin mokkasiinit, hapsuilla ja höyhenellä! Kuulostaa ihan hassulta, mutta oikein haluamalla halusin -odottelen myös saapuviksi. Ihanaa kun tulee kevät, ja voi ajatella jo kevätkenkien pukemista. Jos virtuaali-virpoisin sinne Belgiaan niin tuoreuden ja terveydyn lisäksi sopisi toivottaa sopivia kenkiä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s