*

2014_0324tyohuone0019

2014_0324tyohuone0022

Aika syöksyy eteenpäin, poikien huoneen lattialla on kalenterin sivujen irtirevittyvä alakulmia merkkinä viikkojen kulumisesta. Aina välillä tulee tuttu tunne: juhla kuluu liian vitkaan, kohta tulee valomerkki ja sitten kaikki on ohitse.

9 kommenttia artikkeliin ”*

  1. Mulle tuo tunne tulee omenapuiden kukinnan jälkeen. Että siitä se lähtee se syöksy, sitten tulee sireenit ja pionit ja marjat poimitaan ja omenat kypsyy ja kohta sitten jo haravoidaan lehtiä taas. Pitäis oppia nauttimaan niistäkin hetkistä enemmän, silloin kun kaikki kukkii, maata vaikka koko päivä joskus pihalla tekemättä mitään.

  2. ..”juhla kuluu liian vitkaan, kohta tulee valomerkki ja sitten kaikki on ohitse..” Tuo on paremmin kuin hyvin sanottu ja tänään yllättäen minulle tosi ajankohtainen….

  3. Mulle aina sanottiin lapsena, että juhlista pitää lähteä silloin, kun meno on hauskimmillaan. En ymmärtänyt sitä silloin enkä ymmärrä vieläkään: mistä sen voi tietää, vaikka homma äityisi vielä hauskemmaksi, kun on itse jo poistunut? Enkä ole vielä kertaakaan katunut jäämistäni, vaikka olen toisinaan ollut viimeinen vieras, joka juhlista lähti…

    1. Sari/ herra siunaa, oot oikeassa, eihän VITKAAN tarkoita nopeasti vaan hitaasti!!!! Olen tollo!
      Kuitenkin tarkoitin sitä että aika kuluu liian pian!

  4. Elämä taitaa mennä samalla kaavalla, koko ajan vauhti kiihtyy. Lasten kasvua etenkin ihmettelen ja sitä, että yhtäkkiä ympärillä on valtavasti keski-ikäisiä ja vanhuksia (jos pelkkää ikää tuijottaa). Enkä minä muista enää omaa ikääni, joudun laskemaan, jos joku kysyy. Harvemmin kysyy, sekin on kai merkki jostakin.Onko tuo kirsikan vai omenan oksa? Täällä kukkivat vasta sinivuokot ja näsiä.

  5. Muhun upposi vitkaan ihan helposti nopeaksi 😀

    Mulla on usein sellainen olo, että olen yhä edellisissä bileissä.

    Kaunis eka kuva.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s