Meni jo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hyvä, pitkä viikonloppu. Häihin (mieheni pikkuveli heinäkuussa) liittyvistä vaatetusongelmista ratkesi puolet. Kävin kuntosalilla ja huhkin itsetekemäni biisilistan voimalla. (Oivallisia kuntopyöräilykappaleita ovat mm. Madnessin One step beyond ja Guns and Roses Welcome to the Jungle. Ja The Cultilta pari juttua. Ruotsalainen punk 80 -luvulta toimii kans. Olen varma ettei kukaan muu tunne KSMB:tä!).

Eniten iloitsen raivauksesta. Nyt viskasin menemään mm. kolme jätesäkillistä tekemiäni tauluja. Nautin siitä että voin todeta sen näin vain, ilman pienintäkään pistoa yhtään missään. Faktat: tein aikoinaan tauluja kymmenittäin ja myinkin  niitä aika kasan. Sitten en enää tehnyt enkä liioin myynyt, joten mielestäni on aika siirtyä eteenpäin. Siinä on jotakin surullista jos jemmaa juttuja ihan vain siksi että ”olisi voinut joskus tehdä jotakin”. Eipä tehnyt, joten se on passé. Saan tilaa, päähänikin, kun vapaudun jutuista jotka menivät jo.

14 kommenttia artikkeliin ”Meni jo

  1. kati

    kuvittele, minä olen kuunnellut KSMB:n musiikkia. se joh­tui sii­tä, et­tä olin 90-luvulla tukholmassa vieraisilla yhden ystäväni luona, ja olin hänen le­vy­hyl­lynsä ar­moil­la. sellainen musitikuva on , että KSMB-kaverit rymisivät yllättävän ilmeikkäästi.

  2. meri: hienoa, joku sentään! Tutustuin siihen ruotsalaisen kirjeenvaihtokaverin kautta kun olin 14. Vaikkapa Klockan 8 rymisee kuten sanot, ilmeikkäästi. Kansi oli musta ja siinä punaiset kirjaimet.

  3. Mä olen aikanani tutustunut tuohon punk-genreen aika syvällisestikin, mutta tuo oli uusi nimi. Piti tarkistaa juutuubista. Juu, varmasti toimii treenitaustana. 🙂 Jos mä joskus pääsisin treenaamaan kävelyä kovempaa, luultavasti luukuttaisin niinkin hienostunuttta musiikkia kuin Texas hippie coalitionia taustalla. Niin ja Faith No Morea.

    Mä olen hirveä nostalgikko omien töitteni suhteen. Niistä luopuminen on tosi tuskallista, joten moisia on tallella melkoisen pitkältä aikaa. Tosin niillä ei ole eikä ole ikinä ollut arvoa kenellekään muulle kuin minulle. Suurta osaa en ole edes tainnut näyttää kenellekään.

  4. Welcome to the jungle kuuluu mun hiihtopummi-menneisyyteni soittolistaan. Alkoi hymyilyttää tämä koko ajatusketju -siis että sellaistakin elämää joskus elin!

    Mulle välittyy täältä nyt sellainen draivi. Että tavallaan tuo aiempi kirjoituspettymys on saanut liikkeelle jotain uusia voimia. Kuntosali ja raivaaminen -enää puuttuu halkojen hakkaus! Mahtavaa energian kanavoimista.

  5. Ihailen tuota poisheittämisen taitoasi. Itsehän olen hamsteri, pahinta sorttia. Yritän jotenkin kehittää itseäni hamsteriudesta kohti, hmm…mitä lie.

    1. Annelie: mikä kenellekin on ominaista…kova hamsteri en ole koskaan ollut, mutta aika paljon enemmän jemmaaja kuin olen nykyään.

  6. Minäkin olen raivausonnen pauloissa! Koska kesäpaikka menee myyntiin niin varastointitila vähene 95%. Niinpä olen surutta polttanut kokkoa pitkin kevättä: päiväkirjat, lapsuuden kirjeenvaihdot, armottoman suttuiset 80-luvun valokuvat ja mukatärkeät colleget, opiskeluaikojen harjoitustyöt jne. Yleisemmän roinan olen myynyt eurolla ja kahdella itsepalvelukirpputorilla – jengi on ihan hullua, sillä ostavat krääsää kun halvalla saavat. Kolmessa viikossa voittoa tuli kolmesataa!

    Olen päivä päivältä onnellisempi elämäni vallanneesta suuresta siivousprojektista. Hyvää jatkoa sinullekin, Kati!

    1. Kuukki: kappas, ainakin joku toinenkin:). Muistan kun olin saanut ajokortin ja sain ajaa (firman) autolla kovaa ja kuunnella Cultia. Siihen se sopi kans!

  7. Vou, mikä teko! Heittää taulut roskiin ja jatkaa matkaa.

    Olet monesti, monesti onnistunut ravistamaan sisälläni olevaa ääntä. Kiitos siitä!

    1. Iina Kraak: ajattelin niin etten halua rakastua liikaa sellaiseen mitä olisi voinut olla. Että olen siitä jutusta jo paljon saanut ja koska en sitä sen pidemmälle vienyt (kun en osannut, pystynyt tai halunnut tai mitä se oli) niin sitten on aika sanoa au revoir.
      Iloinen jos olen osannut ravistaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s