Hulluna

Katto Kassinen -elämä on taas alkanut.

Olen hulluna savupiippujen varjoihin, roséen hentoon korallinpunaan lasissa ja pisamiini, joita tulee koko ajan lisää.

4 kommenttia artikkeliin ”Hulluna

  1. Kaunis kuva. Mä kadehdin kaikkia niitä, joilla on pisamia. Samoin kuin niitä, joilla on kunnolla kiharat hiukset. Minulla kun on vain helposti palava nahka punapigmentin ansiosta, maksaläiskiä ja omapäisesti kääntyilevät hiukset. Mutta ihanaa, että itse tykkäät pisamistasi, ne oikeasti ovat ihan hirmuisen kivan näköisiä.

  2. Kati: tai niin, onkohan naä pisamia? Osittain myös varmaan iän tuomia tummempia läiskiä, heh. Jokin siinä mua kuitenkin viehättää kun naama on sen näköinen että ulkona on oltu.

    1. On ne aika eri näköisiä. Pisamat ja maksaläiskät siis. 😉 Mut juu, se on mukavaa, että ulkoilu näkyy silleen positiivisesti.

  3. Pisamia ne on, munkin pisamat rupeaa olemaan semmosten somien pikkupylpyräisten sijaan rajoiltaan epämääräsempiä, mutta silti. Minusta tuo maksaläiskä on sanana niin ruma, ettei mun naamaan sellaisia tuu :).

    Kivat näkymät sulla kattoterassiltasi, varjot ja muut!

    Belgian Lempi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s