*

Suihkin tänään koemielessä molempiin ranteisiin tuoksuja sillä etsin uutta suosikkia. Sitten suihkautin vielä molempiin kädenselkiin ja kun tila alkoi loppua, hiukan toiseen kyynärvarteen. En usko niihin tyhmiin pahvitikkuihin, vaan tuoksu on minusta laitettava iholle.

Tulos: kaamea sekamelska, josta erotan kuitenkin yhden aivan ihanan tuoksun.

Ongelma: minulla ei ole mitään käsitystä siitä mitä se oli.

Trallallaa.

Joka syksy luulen että alan pitää värikkäitä sukkahousuja. Saatan ostaakin uuden parin tai kaksi, vaikkei oikeastaan tarvitsisi, sillä vanhojakin on monta paria. Ne riittäisivät, sillä aika pian huomaan että ei, en minä tänäkään syksynä ole henkilö joka käyttää värikkäitä sukkahousuja.

Tai mitään sukkahousuja, jos vaan ne voin välttää. Ja voinhan minä, pukeutumalla housuihin.

Joka syksy siis luulen kummia ja lopputulos on aina se, että hiippaan ympäriinsä housuissa. Luultavasti mustissa.

Minulla on sellainenkin harhaluulo että pitäisin korkonilkkureita tai -saappaita. Ehkä kuvittelen yhdistäväni ne niihin kuvitteellisiin värikkäisiin sukkahousuihin. Nyt en onneksi mene enää niin pahasti lankaan että ostaisin korkosaappaat. Entisetkin ilkkkuvat kaapissa, sillä hitot minä juuri koroissa kuljen. Juuri potkaisin mustat, matalat nauhakengät eteisen nurkkaan kotiin tullessani.

5 kommenttia artikkeliin ”*

  1. Huisin hauska eka kuva !

    Hauskat asiat otit esille. Minulla on yksi suosikkituoksu, löysin sen vuosia sitten – en ole enää muuta etsinyt. Ainut hankaluus on, että sitä ei enää saa kaupoista.

    Huomasin olevani henkilö, joka käyttää värikkäitä sukkahousuja. Ostin muutamat viime talven alennusmyynnistä ja olivat ahkerassa käytössä hameitten kanssa (housujen alle en koskaan laita sukkahousuja).

    Ja myös korkonilkkureitten kanssa ! Tepastelen joskus korkokengissä kaupan puolella – ulos kyllä laitan matalat, joilla pääsee lujaa 😉 Korkokegät minun jaloissani ovat lähinnä vitsi ja juuri siksi on hauskaa yllättää aika ajoin. Huvi on vielä halpaa sorttia, olen tehnyt mahtavia löytöjä ”rätei ja lumpui” – kaupasta : kympillä ja parilla merkkejä, jotka maksavat kymmenen kertaa enemmän.

  2. Heh, minullakin oli monta vuotta tuo värikkäät sukkahousut harhakuvitelma. Viime syksynä sitten vihdoin hyväksyin, että vaikka muuten käytän värikkäitäkin vaatteita, niin värikkäitä sukkiksia en. Heivasin kaikki semmoset hittoon vaatelipastoni ylälaatikosta. Nyt sinne ylälaatikkoon mahtuu nätisti mun uniqlon heattec aluspaidat, että sekin hyöty oli tosta viisastumisesta.

  3. Tuttu juttu tuo tuoksun löytyminen. Kaupassa se on ihan selvä juttu mitä mihinkin laitoin ja jonkin ajan kuluttua en edes muista mitä olin kokeillut. Iholle on paras kokeilla ja tuoksu muuttuu ajan kuluessa. Sama tuoksu eri ihmisellä voi olla hyvinkin erilainen. Matkoilla ostaessa vaatteita ja kenkiä sattuu myös noin että saatan ostaa jotain tiettyä väriä ja mallia jonka kotona toteankin että tämä taitaa taas olla niitä jotka seisoo kaapissa ja odottaa sopivaa tilaisuutta vaikka se tilaisuus piti olla vaikka joka päivä.

  4. Minä olen värillisten sukkahousujen käyttäjä, korkokenkiäkin on peräti kahdet. Olen myös mustien sukkahousUjen käyttäjä. Sukkahousuihmiseksi olen ajautunut, koska pitkiin jalkoihini on vaikea saada helposti farkkuja tai muitakaan housuja. Tällä hetkellä käytössä yhdet itselle ostetut ja yhdet mieheltä perityt.
    Mennään siis mekoilla, hameilla ja sukkiksilla.

    Toivottavasti vielä törmäät tuohon tuoksuun ja saat sen kiinnin. 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s