Merkillepantavaa

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nyt on kirjoitettava jostakin muusta kuin terrorismista. Se mihin keskittyy, kasvaa. On tehtävä hyviä asioita, ihan tarkoituksella sellaista, joka vie ajatukset toisaalle. Sillä tämähän ei lopu.

Niin että nyt kerron että olen tehnyt paluun kuntosalille, olen uusinut lenkkitossunikin.

Olen taas hiukan kiinnostunut siitä mitä suuhuni laitan.

Olen lukenut kirjan alusta loppuun ja muistan mitä siinä puhuttiin. (Vaikka siinäkin kyllä kerrottiin terrorismista ja pahuudesta.)

Olen istunut terassilla ja hiukan ruskettunut.

Tämä kaikki on hyvin tärkeää ja merkillepantavaa.

 

 

 

2 kommenttia artikkeliin ”Merkillepantavaa

  1. Ehdottomasti on. Ja niin totta tuo, että se mihin keskittyy, kasvaa. Minä täällä opettelen rajaamista. Ja mullakin on kuntosalikortti taskussa, mutta se paluu on vielä tekemättä. Vielä mä.

  2. Satu, vielä sä, uskon kans! Kortti ollut jotain vuoden ja joulukuuhun asti kävin säännöllisesti ja nautin siitä. Sitten on tullut niin paljon asioita jotka vievät voimat ja innostuksen, etten ole halunnut mennä. Vastentahtoisesti en liiku.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s