Kuuluisa

2011_11200005

Luin että eräs nainen on ”kuuluisa siitä että kasvatti oman, luonnollisen harmaan hiusvärinsä näkyviin”.

”Kuuluisa”? Tätä aikaa! Kuolen nauruun.

Ehkä itsekin olen rohkea rajojen rikkoja, ehkä suorastaan kuuluisa? En vaan ole tajunnut tätä vielä. Radikaalien listoille pääsee nykyään niin pienestä että ihan heikottaa.

7 kommenttia artikkeliin ”Kuuluisa

  1. En malttaisi odottaa että hiukseni harmaantuvat (olen 28). Mummollani on ihana helmenvalkoinen kuontalo, äidistäni en tiedä koska hän värjää omaansa jatkuvasti.

    Asuin Islannissa pitkään ja siellä huomasin että monilla vielä aika nuorilla naisilla (hädin tuskin kolmikymppisillä) oli paljon harmaita hiuksia. En tiedä johtuiko se jostain islantilaisista geeneistä vai siitä etteivät he peitelleet asiaa, mutta minusta se näytti ihanalta.

    1. Luulen että johtui siitä etteivät peitä (niin yleisesti.)
      Kun mulla menee niin yli ymmärryksen se miten naiset usein huokaavat kuinka monet miehet on niin charmantteja kun alkavat harmaantua…Ja mitä tekevät itselleen: äkkiä väri päälle kuin omassa päässä olisi jotain vikaa! Sanoisin että reteesti vaan, pää pystyssä ja näyttäkää että nainen näyttää komealta harmaana(kin).

  2. Niinpä. Ja mulle kävi viimeksi kampaajalla niin, että heti alkuun toitotin pariin otteeseen, etten halua mitään värejä tai sävytyksiä ja sitten pesupaikalla tyyppi kysyi, että käytänkö tätä ”shampoo californien qui donne brillance”. Siihen sitten tyhmyyksissäni myönnyin kun kuvittelin sen olevan sampoota. Vaan hiustenkuivatusvaiheessa tajusin, että hiuksia oli sitten kuitenkin värjätty ja olin ihan, että mitä hittoa. Kampaaja siinä sitten selitteli, että KAIKKIHAN sen tietää, että shampoo californien on kevytväri ja pakkohan sitä edes oli madamelle laittaa, kun näkyi harmaita.

    aargh. En olekaan sitten viimeiseen 8 kuukauteen käynyt kampajaalla, kun otti niin päästä. Kirjaimellisesti.

    1. Perskule, kavalaa! Mikä vimma niillä on??? Se mies jolla käyn ei ikinä tyrkytä mitään. Saa toki päässään ajatella mitä lystää mutta arvostan suuresti ettei ole koskaan olo ettei saisi ihan just sitä mitä haluaa.

  3. Vai niin, mä olen sitten tosi kuuluisa kun olen värjäämättömän pään kanssa ollut jo 20 vuotta. Ja maantienharmaa todella näkyy. Olen ennenkin maininnut, että siitä huomautellaan (tarkennus: omiin piireihini kuulumattomat eivät huomauttele) ja mä kyllä viis veisaan.
    Kohta sitä vissiin on tosi muodikas, veikkaan että luomupää tulee vielä kovasti trendiksi.

  4. Silloin tällöin & tuolloin välähtää tässäkin just keski-ikään murehtineessa pääkopan kasvustossa hopeinen hius, kun peiliin kehtaan katsoa. Silloin ihastelen: olen viisaampi kuin – no, taannoin ;D

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s